ژوزه : هدف اصلي‌ام خارج کردن تيم ازرده شانزدهم است
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 5:1 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


ژوزه :

هدف اصلي‌ام خارج کردن تيم ازرده شانزدهم است


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هدف اصلي من اين است که تيم را از رده شانزدهم جدول خارج کنم.


ژوزه مانوئل پس از پيروزي 6 بر صفر پرسپوليس مقابل هماي قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که گفتم بازي امروز فقط جنبه کمک به پرسپوليس را داشت و دوستانه بود. ما متاسفانه خيلي از بازيکنان ملي پوش خود را دراختيار نداريم و برخي ديگر مصدوم هستند.

به گزارش فارس ،وي افزود: اما باز هم تکرار مي‌کنم بازي امروز فقط براي اين بود که بچه‌ها بيشتر کنار يکديگر باشند و همچنين به بازيکناني بيشتر ميدان دادم که کمتر در بازي‌هاي گذشته به ميدان رفته بودند.

ژوزه ادامه داد: در نيمه اول خوب بوديم اما متاسفانه در نيمه دوم تمرکز لازم را از دست داديم؛ روي هم رفته بد نبود و بازي خوبي را انجام داديم.

ژوزه در پاسخ به سؤالي که آيا قول مي دهيد که پرسپوليس ازاين شرايط بيرون بيايد و بازي‌هاي خوبي را انجام دهد، گفت: من هرگز قول نمي دهم، اين موضوع را براي چند بار گفته‌ام، من هم واقعا در کنار هواداران ناراحت هستم، چون در آغاز فصل نتايج خوبي نگرفتم اما براي اهداف بعدي‌ام هرگز قولي نمي‌دهم.

وي خاطرنشان کرد: من هرگز قول نمي دهم که در بازي‌هاي آينده بازي فوق العاده خوب و نتيجه فوق العاده بگيريم، اما تمام سعي خودم را مي‌کنم تا هواداران را از نگراني در بياورم و شرايط را مثل بازي‌هاي گذشته رقم نزنم. من تمام تلاشم را مي‌کنم که پرسپوليس از اين وضعيت بيرون آيد.

ژوزه خاطرنشان کرد: درست است که ما در چند بازي گذشته چندان خوب نبوديم اما من تعداد زيادي بازيکن ملي پوش را دارم، مثلا در جناح راست اکنون 7 بازيکن داريم اما در جناح چپ با توجه به مصدوماني که به تيم اضافه شدند فقط يک بازيکن دارم. در برخي اوقات آقا زماني و مهدوي کيا را در جناح چپ مي‌توانم استفاده کنم اما دست من بسته است.

وي افزود: اگر دقت کنيد ما در برخي از اوقات دچار مشکلاتي مي‌شويم اما من اين را مي گويم اگر در اين فصل قهرمان نشديم، قول مي‌دهم که قطعا در فصل آينده قهرمان بشويم. البته در فصل جاري براي نتايج خوب تلاش مي‌کنيم ولي فصل آينده مي‌جنگيم تا قهرمان شويم. اين در واقع کاري است که مي‌خواهم انجام دهم.

ژوزه ادامه داد: من بايد فشار را از روي تيمم بردارم، اگر دقت کنيد ما در ديدار‌هاي بزرگ و در مقابل تيم‌هاي بزرگ مانند استقلال بسيار خوب عمل مي‌کنيم اما سؤال من اينجا است آيا در بازي 5 روز بعد هم همينطور هستيم؟ پاسخ من به اين موضوع منفي است، چون کمي دچار مشکلات بازيکن به دلايل مصدوميت و برخي مسائل ديگر هستم.

سرمربي پرسپوليس يادآور شد: من به دنبال اين هستم تا باشگاه را از اين وضعيت و رده شانزدهم بيرون بياورم، اين هدف اصلي من است که اميدوارم با کمک بازيکنان به هدفم برسم.

وي در پايان به شوخي به خبرنگاران گفت: من به بازيکناني مثل شيريني سرپرست پرسپوليس نياز دارم که با ما کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان